Hier op het forum gaat het per slot van rekening om de software van WDP..
Nou even de vele reacties even door genomen.Bob märklin laat de CS1 gebruikers dus wel in de kou staan door geen verdere ontwikkelingen aan dit apparaat meer te zullen doen. ESU heeft belooft het CS1 wel door te ontwikkelen en komt binnen kort het een Reloaded versie uit en gaat het MFX protocol ook in de ESU Ecos Centrale in voeren. Je heb gelijk als je zegt dat dit forum voor WPD is bedoeld, maar ik probeer er achter te komen of mijn CS1 met de Reloaded update van ESU straks nog door WDP wordt herkent.Jan de Tams (ik ken dit apparaat alleen van horen zeggen) zal best een goed en degelijke centrale zijn, maar ik wil ook nog zonder WDP de baan kunnen berijden.Peter, gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf van het CS2, ik heb inderdaad gelezen dat Peterlin nog wacht op enkele data bestanden van märklin alvorens hij WDP voor het CS2 gereed kan maken. Dit roept bij mijn weer een vraag op, namelijk ik werk met de NL versie van WDP met als master de EN versie. Mocht Peterlin de update klaar hebben zal hiervan dan alleen een Duitse en Engelse versie als update van uitkomen en geen Nederlandse versie, want ook is bekent dat het omzetten van de WDP Pro X naar het Nederlands eenmalig was.??Vragen, vragen en nog eens vragen, voor mijn zelf ben ik er nog niet uit