Hallo Allemaal, (had ik mij zelf niet eerst moeten voorstellen??)
Op het forum (deze dus) onder het kopje bijeenkomsten 2009, las ik het volgende stukje.
In die maanden geeft Dr. Peter Peterlin in Duitsland traditie getrouw de Seminars.
In het jaar 2009 brengt Peterlin, ongeveer medio april, de nieuwe WDP versie op de markt.
De eerste geplande Seminar in 2009 vindt plaatst in Mei, waarbij de nieuwe WDP worden gepresenteerd
Om dat ik nu reeel op het punt sta een licencie voor WDP X3 te willen aankopen, vroeg ik mij het volgende af:
Wordt er een kompleet nieuwe WDP op de markt gebracht (jullie ervaring) of wordt het slechts een update (X3c)
Om dat ik mij nu nog kostelijk aan het vermaken ben met alle "ins and outs" van WDP altans met behulp van de demo-versie de buroversie het manual en het forum, en deze software (mit dank an Hr Peterlin) mij telkens male weer verrast over hoe eenvoudig iets kan zijn en toch zo doordacht, er geen tijdsdruk is (het is voor mijn plezier) Kan ik dan niet beter wachten tot Medio April 2009, met de aankoop van de licencie. Zodat ik niet (eventueel) een extra update/upgrade zal moeten/mogen aakopen.
Thomass