screenshot 2...>>knip<<.. het rode kadertje kun je wanneer de draden omgekeerd aangesloten zijn....>>knip<<..
Zitat von: jan leendert am 02. Februar 2009, 00:49:37screenshot 2...>>knip<<.. het rode kadertje kun je wanneer de draden omgekeerd aangesloten zijn....>>knip<<.. Hallo Jan,Zover was ik al gekomen, echter kan ik de door jou omcirkelde aanvinkvakjes niet activeren.Blijft alleen nog het fenomeen bestaan dat ik vanuit WDP bij de magneetartikelregistratie niet de keus kan maken voor het verwisselen van de wisselstand. het vakje is gewoon grijs en niet inschakelbaar.ps: moet ik voor de buro versie ook de WDP-cd in de drive doen?, er wordt wel telkens om gevraagd door de buroversie??? Met een warme groet van uit Ons Kleine dorpjeThomass
Hey Jan,Ik denk dat ik WDP van mijn PC verwijder, dan het registir eens opschoon om vervolgens WDP hernieuwd zal instaleren.hopelijk zijn de kleine "onhebbelijkheden" dan verledentijd.Thomass
Hey Jan,dat had ik vannacht / vanmorgen vroeg al gedaan voor ik naar mijn werk toe ging.gewoon even zeker gesteld op een usb stikje....maar toch bedankt voor de atentheid Thomass
Hallo Jan,daar was ik dus net mee bezig, maarik krijg bij herinstallatie een foutmelding (zie bijlage)ik zal eens kijken wat onze buren daar vanb denken???Thomass