Jan Leendert,ZitatZoiets had ik in mijn gedachten. Wat is dromen toch mooi, zouden we meer moeten doen
Zoiets had ik in mijn gedachten.
Jan, je slaat de spijker op z'n kop met die afbeelding van Stuttgart. Als je zo'n groot stationsgebouw wilt gebruiken dan kun je niet volstaan met 1 of 2 perronnetjes van 50 cm, dan neem je jezelf in de maling. Zeker als je een kopie van de werkelijkheid wilt. Je gaat ook niet rijden in een duits landschap met nederlands materieel, toch?Ik heb vroeger nogal eens wat gekocht op uiterlijk, zonder er bij stil te staan wat voor thema ik eigenlijk wilde. ik kocht wat ik mooi vond. Achteraf bekeken, fout!!
Bob ik ben sinds pas, na het gedeeltelijk lezen van de dikke gebruiksaanwijzing bezig met het opzetten van een proefbaantje. Ik wil graag de mogelijkheden onderzoeken van het programma met een proefbaantje alvorens ik met het grote werk aan de gang ga. Het is een beetje zonde als je bij de bouw van de "grote" baan er achter komt dat ik niet goed heb gelezen en dus dingen verkeerd zie en doe. Ik heb een proefbaan van ongeveer 2 meter x 1.50 meter. Dubbelsporig met overloopwissels en een paar stukken doodlopende rails met aan het eind buffers.