Jos,Ik heb een oplossing. We maken een afspraak en ik kom een keer bij je en dan leg ik alle basis dingen uit.Dat hoeft geen paniek te veroorzaken en is inprinciepe redelijk simpel en als je het een keer gezien hebt en ik heb wat voor gedaan dan is het boek ook veel duidelijker.Ik had ook die problemen in het begin gelukkig heeft gerard mij toen een keer een dag geholpen en toen ging het van zelf daarna.Mail mij maar een paar data dan kan ik kijken of ik in het land ben en dan beginnen we gewoon.
Hallo Jan,Ik was er al mee bezich maar het zal wel enkele weken duren voor ik het gereed heb. Maar het komt er aan
Op de website van willy de vaal www.wdevaal.nl staat eenprachtige tutorial voor WDP.
Wat de ene mens met een bepaalde gedachtegang van uit zijn optiek op schrift stelt, behoeft nog niet door een ander op die zelfde wijze gelezen te worden.Misschien, optie, is het in "beperkte groep" cursus cq seminair geven een alternatief.Dat gebeurt ook in Hurt bij Hr. Peterlin, maar dan in het Duits. en dat is niet altijd even makkelijk te volgen door hen die de Duitse taal niet dagelijks gebruiken.Het voorstel Wat Jan omschrijft, en Bob reeds mee bezig is juich ik ook van harte toe.Thomass
Jos,Ik heb een oplossing. We maken een afspraak en ik kom een keer bij je en dan leg ik alle basis dingen uit.Mail mij maar een paar data dan kan ik kijken of ik in het land ben en dan beginnen we gewoon.
Goedenmorgen Henk,Eveneens sluit ik mij aan bij Bob.Van Willy de Vaal weet ik ook, en daar staat een begin stukje.Maar met automatisch rijden, is een ander verhaal.Er worden te weinig voorbeelden weergegeven, hoe je zoiets kan opbouwen.Er is behoefte aan het aanreiken van "Tools", m.a.w het aanreiken van gereedschap mogelijkheden.
Ik zou graag van de WDP gebruikers willen weten of daar een groot behoefte bestaat om een praktische handboek met stap voor stap procedure te willen gaan gebruiken.Graag reactie daarop.
Hallo,Laten we eerst even wachten op mijn verhaal en daarna kunnen we gaan polsen of het interessant is om een cursus of siminair te organiseren. Ook in mei komen we al bij elkaar en dat zal ook positeif werken.