Op de laatste wdp dag in mei in rosendaal, heb ik de heer peterlin gevraagd of het mogelijk is om de om32 in wdp op te nemen. Daar heeft de heer peterlin op geantwoord dat hij eerst wat meer informatie daar over wil hebben. En die zou ik hem wel willen toe sturen maar ik kan het niet vertalen want mijn Duits is daar te slecht voor. http://dinamo.vanperlo.net/ Wellicht als er voldoende interesse voor is en er iemand is die het naar het Duits kan vertalen zo dat de heer peterlin het kan beoordelen en het dan misschien in wdp kan inbouwen. groeten gerard
Daarnaast is het van belang te weten met 16 OM32 eenheden en met welke protocollen de leverancier werkt.
Hallo Jan en RubenZitatDaarnaast is het van belang te weten met 16 OM32 eenheden en met welke protocollen de leverancier werkt. Het probleem is voor zover ik dat kan bekijken (uit mijn intresseveld) dat deze module serieeel werkt. Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet om het DCC protocol van modules te gebruiken. De hoeveelheid aan modules beschikbaar op de markt is groot en je kunt je vavoriet uitzoeken ook kan je diverse leveranciers door elkaar heen gebruiken. voor zover ik het heb kunnen bekijken kan er maar 1 OM32 aan een PC gekoppeld worden en dan heb je maar 32 MA artikelen die gestuurd kunnen worden. Alsje daar echter genoeg aan hebt dan is dat mooi maar heb je er meer nodig zit je gelijk om het hand.
voor zover ik het heb kunnen bekijken kan er maar 1 OM32 aan een PC gekoppeld worden en dan heb je maar 32 MA artikelen die gestuurd kunnen worden
Op 1 seriële poort kunnen 16 OM32 eenheden worden aangesloten, zodat met deze seriële poort 512 uitgangen kunnen worden bestuurd
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet om het DCC protocol van modules te gebruiken. De hoeveelheid aan modules beschikbaar op de markt is groot en je kunt je vavoriet uitzoeken ook kan je diverse leveranciers door elkaar heen gebruiken.
dat klopt, er zijn inderdaad vergelijkbaren modules te verkrijgen, echter zijn deze erg duur. als jullie een betaalbaren modulen weten, die de seinbeelden vloeiend laat overgaan, willen jullie mij dan even de fabrikant en het typen geven, dan kan ik daar eens naar gaan kijken. groetjes ruben en gerard.
Op 1 seriële poort kunnen 16 OM32 eenheden worden aangesloten,
Rautenhaus is erg duur, maar daar heb ik binnen de electronica gebeuren van Rautenhaus ook kwaliteit.
JanZitatRautenhaus is erg duur, maar daar heb ik binnen de electronica gebeuren van Rautenhaus ook kwaliteit.Over kwalieteit valt niet te twisten maar er zijn vele goede merken en die hebben niet allemaal een bekende naam