Ik heb de demo 2009 wel draaiend op een klein demo baantje, om dat ik nieuwsgierig was naar de Railcom toepassing.Thomass
Ik ben nog nooit in de registers gedoken om te zien als ProX en 2009 de zelfde adressen (zouden gaan) gebruiken.
Hallo alle zusammen,Zitat von: Raphael am 13. Oktober 2009, 14:03:16Ik ben nog nooit in de registers gedoken om te zien als ProX en 2009 de zelfde adressen (zouden gaan) gebruiken.Das tun sie. @Willy: installiere die Demoversion in ein anderes, eigenes Verzeichnis. Dann legst du entweder ein neues, leeres Projekt an oder du kopierst ein Projekt unter einem neuen Namen. Damit kannst du dann herum spielen, ohne dein echtes Projekt in der Pro X zu stören.
hallo Willy. Wij rijden ook nog met de WDP Pro X versie, omdat deze een nederlands handboek heeft, en wij de basis kennis van WDP nog niet onder de knie hebben. ook is de duitetaal nog steeds lastig voor ons. Groeten Gerard en Ruben Derks
Betreffende wel of niet overstappen zit ik in de zelfde situatie als Gerard en Ruben.Dus voorlopig nog even geen overstap perikelen.