steht vor dem Wende-Befehl ein Stopp-Befehl?Setze nach dem Wende-Befehl eine Verzögerung einSiehe Anhang
Ik heb de hele avond zitten goochelen in de simulatie om het voor elkaar te krijgen, maar bij mij worden sommige rijwegen niet afgewerkt van de pendeltreinen.Dat komt omdat de trein dan nog "im profiel ist", dit had ik nou ook steeds.maar alle 3 mijn pendeltreinen lopen op de baan perfect ?Zijn de profielen dan exact gelijk Is het bij jou nou op de baan of in de simulatie dat het problemen geeft.Als ik het zo doe zoals Gert Welter het zegt, werkt het zowel in de simulator als op de baan.
ik heb het je nog laten zien thuis, en ik heb het nog geschreven gisteren wenden en warten eruit in de ZFA en wenden en warten in de profielen maken. Je hebt gelijk Kees, ik had wenden en wachten ook wel in de profielen gezet maar na de wending had ik niet weer een stopbevel gegeven.En zo kom je er dus weer achter dat een pc dom is. (ik ook wel natuurlijk) Maar gelukkig werkt het nu, wordt steeds leuker he dat WDP.Ik vind dit echt een tegek programma en verbaas me steeds weer wat je er allemaal mee kunt. Begrijp alleen nog niet wat en waarvoor de bereiken (onder Optionen} zijn in de ZFA. Maar dat wordt dan zoals gezegd een volgende topic.
Jan,Lees wat ik schrijf.Stop 18 is niet nodig kijk bij Gert.
Gert, du hast es aufgelöst. Ich habbe die befehle eingefürt wie du hast gasagd. Und jetst klappt es.Danke fielmahls.