het terugleggen van het proefkontakt bij het schakelen van de voorseinen.
Bob heeft, weet ik wel haast zeker net als de meesten van ons zijn hoofdseinen als grunstellung, rood ingegevenin de blokken
In de bijgaande screenshot heb ik wel een voorbeeld van hoe de structuur en de ordelijke wijze van schakeling uitziet.
Tevens nummer ik de seinen met de teksten die daar bijhoren in de wijze van schakeling. Deze schakeling is het voorbeeld uit de Miba blad Signale 4
Ik heb nu het "prüfe contact" verlegt en dan komen de Hoofdseinen mooi op groen. Ik moet dit nog verder bestuderen hoe dat gaat bij meerdere blokken en zijvertakkingen. Ook het idee van Jan heb ik uitgewerkt (groen in de rijweg opnemen) maar dat moet ik eerst eens op mijn baan bekijken of dat wel goed is want in Duitland staan de hoofd seinen naar mijn idee altijd op rood als er geen trien bewegingen zijn (op de vrije baan) zijn. Misschien kan Stefan daar wat over vertellen als hij dit leest. Citaat uit de vorige Bijdrage: Vermoedelijk heb je bij "Grund einstellung" de seinen (R2/R103) op rood staan (kan ook andersom zijn)