Autor Thema: Bezoek Dortmund  (Gelesen 2287 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Bezoek Dortmund
« am: 16. April 2010, 00:33:38 »
Hallo alle WDPers,

Vandaag een bezoek gebracht aan de beurs in Dortmund en natuurlijk een tijd op de ModellPlan stand geweest waar WinDigipet ook vertegenwoordigd is. Natuurlijk weer enkele bekende WDPers ontmoet en dat is altijd weer gezellig om elkaar zo nu en dan weer eens te ontmoeten. Hr. Peterlin geeft dan regelmatig via het scherm korte demo's en die zijn vaak zeer informatief (o, ja dat dat kan ook nog of van het kan ook zo). Een absoluut nieuwtje is dat er toch gewerkt wordt aan een Nederlandse versie van Versie 2009 met Nerderlands hand boek :D :D :D :) :) :) Daar zullen vele onder ons blij mee zijn. Vraag niet wanneer want dat is nog niet bekent maar het is toch fijn en mooi dat er toch ook weer aan die Hollanders gedacht wordt en dat we niet achter blijven in het gebruik van dit toch wel heel mooie software pakket voor al nu het gerucht gaat dat Koploper niet meer ondersteunt wordt zal de behoefte aan een goed Nederlandtalige versie alleen maar groeien.   
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Bram

• Senior-Mitglied
Re: Bezoek Dortmund
« Antwort #1 am: 16. April 2010, 12:32:40 »
Hallo Bob,

Ik denk inderdaad dat er wel blije mensen zullen zijn omdat er een Nederlandse versie van de nieuwe WDP uitkomt.
Toch vind ik het maar een vreemde bedrijfsvoering om eerst te zeggen dat er geen NL versie van de nieuwe WDP uitkomt, en nog geen jaar later dan toch met een NL versie uit te komen.

Zal mij benieuwen of je ook kosteloos de Duitse versie om kan ruilen voor de NL versie. Dit zou toch wel zo klantvriendelijk zijn.
« Letzte Änderung: 16. April 2010, 12:50:07 von Bram »
Met vriendelijke groeten,
Bram
---------------------------------------------------
Märklin H0, C-rails,Tijdperk III en IV,Tams MC, CS2, 8 x K83, 18 x S88, WDP 2009 Premium Edition, Win 7 Home Edt. 64 bit, Pc Core 2 Quad 2,33Ghz, Thema: Duits

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Bezoek Dortmund
« Antwort #2 am: 16. April 2010, 12:48:13 »
allo Bram,

Zitat
Toch vind ik zelf het maar een vreemde bedrijfsvoering
Dat heeft denk ik toch te maken met de wijze waarop de Benelux impoteur werkt, maar laten we blij zijn als de Nederlands versie er is.
Kwa kosten weet ik ook niets, dat zal ter zijner tijd ook wel weer geregeld worden.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |