Autor Thema: Windigipet ProX.3 Demo  (Gelesen 6312 mal)

Offline Peter Alferink

• Junior-Mitglied
Windigipet ProX.3 Demo
« am: 25. Mai 2010, 20:06:09 »
Hallo allemaal,

Ik ben betrekkelijk nieuw in de modelspoorwereld en zo ook op dit forum. Via de site van Willy de Vaal gelezen over de WDP tutorial en om voor mijzelf het een en ander uit te proberen heb ik de demo versie van WDP ProX.3 gedownload. Bij het opstarten van het programma komt het venster met:

'konvertierung WDIGILOK.MDB nach Version ProX muss durchgeführt werden'.
Na een OK komt een nieuw venster met:

'Konvertierung WDIGILOK.MDB von 8.0 nach Pro X.1'.
Na lang wachten komt de mededeling 'Reageert niet' en kan de demo niet verder opstarten.

Kan iemand mij verder helpen?

Vriendelijke groet Peter
« Letzte Änderung: 26. Mai 2010, 19:35:26 von Peter Alferink »
Met vriendelijke groet,

Peter

WDP 2009 PE | Pentium 4 | Windows XP professional SP3 |  ESU Ecos 2 | LDT 88-HSI | LDT RM-88-N | LDT SDEC-4-MM | LDT LS-DEC | Märklin H0 C-rails |

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Windigipet ProX.3 Demo
« Antwort #1 am: 25. Mai 2010, 23:22:52 »
Hallo Peter,

Welkom op het forum van WinDigiPet (WDP) :D. Ik kan je niet helpen met deze meldingen. Ik adviseer je de aller nieuwste demo versie (versie 2009.3) te laden van de download pagina van WDP: http://www.windigipet.de/win-digipet-downloads/
Dan denk ik dat het wel zal werken. Zo niet dan horen we het van je, dan gaan we verder zoeken
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Peter Alferink

• Junior-Mitglied
« Antwort #2 am: 26. Mai 2010, 19:34:41 »
Hallo Bob,