Dus, die compatibiliteitsinstellingen blijk dus van belang te zijn. Heb je die dan ook uitgeprobeerd?.Beste Jan,
Daarnaast als jij geen grafisch instelling op jouw Win7 hebt. Dan zit er een verschil tussen jouw en mijn Win7 programmatuur.
Maar evengoed, ik zie dus dat het te maken heeft met jouw geinstalleerde communicatie programma en de Win7 compatibiliteitsinstellingen.
Om even mijn situatie te beschrijven.Ook een communicatie programma geinstalleerd voor mijn RH interface systeem.Dat gaat super en vlot, op 32 Bit conversie. Stel ik die op 64 Bit, dan wordt de communicatie afgebroken.Ik zal jouw probleem a.s dinsdag voorleggen, en dan hoor je het van mij.
Voordat ik met Microsoft Win7 expert in overleg ga, wil ik eerst van je weten of je de juiste download versie hebt geinstalleerd. Ik zie bij Tams Website dat zij drivers hebben die werken tot Win7. (zie bijlage, zwarte kader!.)
(Dit is belangrijk om te weten of Tams dit al heeft geconverteerd, of anders moet Win7 dit gaan terug bewerken. (van 64 Bit naar 32 Bit))
Daarnaast, wat geeft de Schnittsteller-sucher van WDP aan?.