Er is een lijst met spul wat we nodig hebben daar is Ruben verantwoordelijk voor. Hij zal ongetwijffeld contact met je zoeken om te laten zien wat we nog zoeken.
5 Mä 2263 Wissel Rechts (Het liefst met Motor)2 Mä 2265 Wissel Links (Het liefst met motor)
Hallo Walter,Even een paar vraagjes over die meeneembarebaan.Ik ga er van uit dat je bedoeld dat je hem bij de bijeenkomsten meebreng.Is het de testbaan die in jou profiel genoemd wordt?Ben jij dan ook van plan om bij de meeste bijeenkomsten aanwezig te zijn?In dat geval is het zeker de moeite waard, zodat wij dan, na overlegmet de andere deelnemers, van HO naar bv.N spoor kunnen gaan.Het kan heel interessant zijn, in ieder geval bedankt vast voor het aanbod.Maar laten we even de andere reacties afwachten.Met vriendelijke groet, Henk
Hallo Henk,heel simpel als ik het baanplan bekijk zitten er 11 wissels in, als ik Ruben zijn lijstje lees missen er in het lijstje nog 10. Ik neem aan dat deze info zwaar achterhaald is als ik jouw reactie zo lees. Ook net de Wdp bijeenkomst data bekeken, en er blijven slechts 1 of 2 dagen over dat ik tijd zou kunnen vrijmaken om te komen.met vriendelijke groet,Walter