Het is inderdaad 't zelfde led-je dat knippert tijdens programmeren, maar tijdens normaal bedrijf is dat ledje uit, maar als er een loc rijdt zie ik dat toch echt ook steeds heel kort flisen, telkens als een RMK bezet wordt en opnieuw als de RMK weer vrij is. Ik snap je antwoord verkeerd, of.....?
Beste Rob,Belangrijk is die we geconstateerd hebben is, dat de Driver programma tijdens het installeren zich zelf naar de Compoort zoekt. M.a.w. de IB-Com systeem moet dus via USB aansloten zijn in de PC, en vandaar uit zoekt de Driver de IB-Com systeem. De RMK werken op de testbaan perfect, zonder storingen en reset probleem zijn niet aanwezig.Vervolgens zijn we overgestapt naar WDP 2009 PE.We hebben 3 uurtje aan gewerkt, en zowel de IB-Com als de WDP werken zonder problemen.Met WDP hebben we alles kunnen doen wat we mogen worden verwacht.
Ik heb te vermoeden dat de oude type bezetmelder die je geen problemen mee hebt, op de IB dat maximaal 19200 Baudrate aankan.De nieuwe bezetmelder type, die we hebben aangesloten op de IB-Com kan 115200 Baudrate aan.Ik weet dus niet bij welke laagste Baudrate de nieuwe bezetmelder aankan.
Zijn er systemen die dat wel doen?
IB Com:' Version 1.5.2 : 'Fehlerbeseitigung: beim Erhöhen der Geschwindigkeit ("Message konnte nicht übertragen werden")' : Fehlerbehandlung DCC Programmierung verbessert!!!' : Fahrstufenbehandlung für ScrollBlaken geändert' : LocoNet Programmierung: Modul-Adresse = 65535 (Übernahme der richtigen Adresse nach Programm Start)' Version 1.5.0 : ' Mit Menü zur Einstellung des s88-Anschlusses - s88-LocoNet-Adapter 63880Bottrop, den 13.01.2010Uhlenbrock Elektronik GmbH
Jos: heb jij ook "laufzeitfehler" (als je die hebt stopt WDP er helemaal mee...)
Jos: jij lijkt beter contact te hebben met Hobby time, weten zij een manier om bij Uhlenbrock reactie te krijgen (bij mij worden mails niet beantwoord, hotline wordt niet opgenomen.....)
Jan Leendert: Arnhem is niet zo ver weg, zou ik mijn spullen een keer aan jouw / jullie testbaan kunnen hangen?