Ze kunnen toch ook een module uit hun magazijn nemen. Daar komen die van mij ook vandaan. 6 stuks random faillures ligt natuurlijk niet aan een module die ik dan vandaag heb opgestuurd. Ik ben net zo benieuwd wat deze testen zullen opleveren.
Hallo Rob,De 63330 is de opvolger van de 63350)Iets wat ik nog niet nauwkeurig heb gedaan is bekijken of alleen de 63330 (deze heeft in ieder geval het probleem) en/of ook de 63350 dit probleem vertoond.
Ik heb het probleem met de 63330 ook op het 3-rail forum gezet. Daar werd ook gemeld dat het probleem zich alleen met de 63330 voordoet. Op het 3-rail forum werd de suggestie gedaan om de massadraad op klem 1 los te maken. Het schijnt dat hij dan correct lijkt te werken. Heb jij een idee wat de functie van de massa verbinding is?
EINDELIJK is mijn terug melder 63350 terug gekomen en geïnstalleerd. De problemen zijn voorbij en ook ik kan nu zonder problemen WDP besturen in samenwerking met de Intellibox.
Het was duidelijk dat het probleem in de terugmelder moest zitten en niet in mijn spoorbaan.
Volgens de Nederlandse importeur Hobbytime is er een nieuwe software geplaatst die vervolgens de problemen ondervangt. Ik ga ze dus omwisselen
Ligt het nu aan de bezetmelder of ligt het aan de nieuwe software?.
Hallo Jos en Rob Op het Duitse forum is ook een soortgelijke discussie zie deze topic http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=64158.msg113340#msg113340Misschien dat dat ook bij jullie nog nagekeken kan worden en word het nog stabieler