De verschillende ervaringen omtrent RMK is het volgende waargenomen:- RMK is aangesloten, maar het de rijweg blijft op rood, zonder lok. Hierin wordt de meeste oorzaak gezocht naar lekstroom
Ik begrijp je frustaties.Het is ook niet leuk als je op deze manier moet aanzien dat er geen gecontroleerde structuur inzit.Daarnaast zou ik je wel willen aanraden om contact blijven houden met de Importeur, gezien je contacten met hun.
"Een dergelijke tool in WDP zou niet gek zijn."Als je later met WDP tot een gevorderde gebruiker bent, dan kun je die met "Stellwarter" realiseren.Door "Wenn"/ "und" en "oder" functie kun je dergelijke manupulaties doen uitvoeren.Staat ook in 1 van die Artikelen die men toendertijd gebruikte, in de afgelopen weekend die je hebt kunnen lezen.
Ook hierin zit een electronische RMK vertrager.)
Jan,Wat bedoel je met: ZitatOok hierin zit een electronische RMK vertrager.) Dit fenomeen is mij onbekent is dat specifiek voor de Rauterhaus elektronica en wat doet het voor werking? Ook is het mij onbekent in de WDP software om dat je eerder sprak dat het in WDP2009 zou zitten
Hallo Rob,Ik moet mij even een beschamende excuus aanbieden.
Zitat von: Jan leendert am 20. September 2010, 19:30:54Hallo Rob,Ik moet mij even een beschamende excuus aanbieden. Jaan Leendert, excuus aanbieden als je, vrijwillig, iemand probeert te helpen hoeft natuurlijk niet!! Ik ga de update (hopelijk) vanavond installeren en dan verder kijken. Mocht dat niet helpen, dan zou het inderdaad wel mooi zijn om mijn spullen eens aan de testbaan te hangen. Het kan trouwens de komende tijd wel wat langer duren voordat ik weer antwoord, want ik ben de komende tijd erg druk met m'n werk Rob
Hallo allemaal,Is het niet slimmer om "goede spullen" aan de baan van Rob te hangen. Daardoor sluitje uit dat het probleem in de "nieuwe IB" zit, het probleem zit toch Rob zijn baan.Het omgekeerde geeft geen uitsluitsel (denk ik)