Als dit weer zo gebeurt, zou ’t richting elektronica kunnen wijzen: elektronica wordt warm en gaat zich anders (fout) gedragen.
Goeie nieuws is dat de “laufzeitfehler” wel weg lijkt te blijven, gisteravond niet gezien.
mijn bedrading is de oorzaak of toch WDP, mijn baan layout is uiteindelijk anders dan die van Jaques)
Hallo Jan Leendert, Bob,gisteravond de WDP update geïnstalleerd en even dacht ik dat het probleem inderdaad opgelost was! Een heel kwartier lang reed alles feilloos!! Echter: na dit kwartiertje werd de eerst (stop-) RMK gemist!, met de hand gecorrigeerd en weer door laten rijden. Na 10 minuten opnieuw RMK gemist, daarna steeds vaker RMK’s missen, eigenlijk weer zo als t eerder ook ging. Goeie nieuws is dat de “laufzeitfehler” wel weg lijkt te blijven, gisteravond niet gezien.Ik ga vanavond kijken of eerst wegblijven van fouten en daarna steeds vaker, of dat steeds zo gaat of dat dit toeval was. Als dit weer zo gebeurt, zou ’t richting elektronica kunnen wijzen: elektronica wordt warm en gaat zich anders (fout) gedragen. Voor ’t testen aan Jacques zijn baan ’t volgende: ik ben degene met het probleem, dus ik vindt het logisch dat ik de moeite neem om naar iemand toe te gaan, ik ben blij dat ik komen mag en dat iemand me helpen wil! (ik weet niet waar Jaques woont, maar ’t zal wel niet in Noord Holland zijn ?!) Maar ik ga eerst nog wel even verder zoeken.Overigens, de andere update waar Stefan ‘t over had is voor IB Util programma, niet voor de IB-com zelf (die had ik wel al geïnstalleerd), voor de IB-com heb ik nog geen update gevonden.Rob
Ha !! je gelooft t niet, maar nadat ik vorig stukje had geschreven, keek ik nog even m'n emails na, daar zat een mailtje vanUhlenbrock bij naar aanleiding van m'n klachten, of ik AUB terug wil bellen!! (m'n laatste mailtje ws ook wel erg lelijk >: (gaat er toch nog wat gebeuren ?!?! )Rob
of ik AUB terug wil bellen!!
Zitat von: prins_rob am 22. September 2010, 21:41:06Ha !! je gelooft t niet, maar nadat ik vorig stukje had geschreven, keek ik nog even m'n emails na, daar zat een mailtje vanUhlenbrock bij naar aanleiding van m'n klachten, of ik AUB terug wil bellen!! (m'n laatste mailtje ws ook wel erg lelijk >: (gaat er toch nog wat gebeuren ?!?! )RobHi Rob welk nummer mag jij dan bellen?Ik bel met het algemene service nummer en dat neemt niet opGroetJos
ik blijf hier wel achteraanzitten (ik heb een uitgebreide mail gestuurd met daarin onze probleem beschrijving, Rob
@ Jos: als jouw oude 63250 modules wel probleemloos werken, mag je daaruit toch de conclusie trekken dat voor deze modules de communicatie 63250 - loconet - IB - PC goed werkt (anders zouden die modules ook storingen moeten geven?) dan blijft alleen de 63330 over; dat ze die dan willen testen snap ik wel.....? of heb ik je ergens niet goed begrepen?
deze redenatie gaat natuurlijk alleen op als er nooit een storing vanuit een 63250-deel van de baan ontstaan is; ik kan me voorstellen dat dat op een grote baan lastig vast te stellen is....)