Beste Allen,
ik kan Henk zijn verslag bevestigen. Ik was sinds een jaar afwezigheid vandaag weer aanwezig. En terugkijkend, met heel veel plezier.
Oudgedienden als Henk en JanLeendert waren aanwezig maar het was voor mij ook zeer prettig kennis te maken met Ruben, Gerard en Erik!
De dag verliep zoals ik ongeveer verwachtte: vooral gezellig en ongedwongen en ook toch zeer informatief en creatief.
Helaas kon Bob vandaag niet aanwezig zijn en nam Henk het voorzitterschap op voortreffelijke wijze waar. Alles verliep in goede banen en alle aspecten werden ruim belicht.
JanLeendert was weer zeer uitgebreid in het beantwoorden van vragen, vooral van Erik. Dat was voor mij sowieso niet storend want van de goede vragen van Erik leerden we allemaal. JanLeendert toonde zich toch weer een topkenner van WDP te zijn en was aan het eind van de dag ook niet te beroerd om een aantal rails op onze toekomstiche demo-baan vast te schroeven. Ruben had een heel mooie V200 meegenomen om een proefrit uit te voeren. Mede door de JanLeendert mee gebrachte centrale kon dit succesvol gebeuren en bewezen worden dat JanLeendert de rails goed had aan gesloten en gemonteerd.
JanLeendert is dus buiten zijn grote WDP-deskundigheid ook nog is een goed modelbouwer. Ga zo door JanLeendert! Onze baan kan zo niet stuk!
Maar ook de lezing / uitleg van Gerard over zijn in aanbouw zijnde treinlift maakte zeer grote indruk en vooral op mij. Een prachtig project waar ik Gerard en Ruben heel veel succes mee wens. Top voer ook voor electronica-liefhebbers. Daar heeft Gerard toch het nodige gestudeerd om de pricipes te leren en te vertalen in een proef-stand. Zeer indrukwekkend en bedankt voor het tonen Gerard!
Ruben nam het voortouw om de ins en outs over onze demobaan te bespreken. Onder leiding van Ruben stelden we vast wat er voor onze baan nog nodig is en een ieder zal nagaan wat alsnog kan worden bijgedragen. En zo is het naar mijn mening zeer goed dat een "jonge, enthousiate, man" als Ruben hier het initiatief heeft genomen. De lijst verschijnt zeer snel op het forum en de baan in volle omvang komt er. Daar ben ik van overtuigd.
Kortom en nogmaals: bedankt mensen voor alle inzet. Het was een geweldig leerzame dag en hopelijk zien we elkaar op 12 maart weer. Ik verheug me er nu al weer op!
En last but not least: hartelijk dank voor de ruime gastvrijheid op de Zandweg 88 in De Meern. Een geweldige locatie voor ons samenzijn!
Hartelijke groet, Hans