Hallo Robert,Je hoeft voor het geluid van een tunnel in en uit de tunnel gaan in WDP geen extra terugmelding (TM) te gebruiken ook niet om een sein te stellen.3 terugmeldingen per rijweg moet je zien als volgt: 1 start TM , 1 rem TM en 1 stop TM.Nu kan je van de stop TM de start TM maken voor de volgende rijweg.Dus zo gezien 2 per rijweg. Maar dat dan alleen op doorgaande sporen niet in een station.Met groet, Henk
M.b.t. het aantal terugmeldingen per rijweg wordt het een "groter" probleem. Mijn baan is voor een deel af inclusief scenery en zomaar even wat terugmelding erbij zetten is dus lastig. Voor de tussenliggende rijwegen van CS naar schaduw kan dit evt wel maar heb ik ook de keus om rijwegen te her-definieren zodat ik ook op 3 meldingen per rijweg kom. Is het grootste voordeel van 3 RMK's de "start-rem-stop" gedachte of zijn er nog andere specifieke voordelen?
Ik had dat in één van mijn vorige bijdragen al willen melden, maar omdat het een ideevan Jan is leek mij dat niet correct.Maar er komen nu heel interessante mogelijkheden bij.
Allen, bedankt voor jullie reacties !!!