Maar ja Hans, korstsluitingen komen geregeld voor in de modelbaan.Zoals je wellicht weet was ik in Hamburg, MiWuLa, met de groep WDP gebruikersgroep van Duren/Stockheim Duitsland. En Stefan Lersch melde ons afgelopen zondagochtend dat jij een melding maakte omtrent die kortsluiting. Wij hebben daar even om gelachen. Dat dit zo grappig overkwam bij de Duitse WDP groep.Ook zij zeggen, Och dass ist normal.Aan de andere kant hebben wij genoten van de ongelofelijke prachtige MiWuLa modelbaan.Ik denk dat Stefan misschien wel een verslag van maakt, met foto's.Als jullie nog interrese hebben van foto's van een gedeelte modelbaan, dan wil ik die wel plaatsen, met een klein verslagje.
Ik ben ook van plan, later, om wat langer in Hamburg te verblijven, en wil eens die avond show van zien, zoals Gert het ook vermelde.
Ik neem van mij ook mee, maar ik denk dat er veel overeenkomsten van foto,s zijn.
Zitat von: Jan leendert am 24. Mai 2011, 10:56:12Ik neem van mij ook mee, maar ik denk dat er veel overeenkomsten van foto,s zijn.Heren, kwestie van even goed kortsluiten.......
Wat Henk voorstelde, neem je de foto,s mee bij de eerst volgende bijeenkomst op 25 juni?