Ik heb de brochure van Bob Vermeulen verscheidene malen doorgenomen en krijg bij de toepassing ervan meer en meer angst want niets lukt mij, en wat moest de PC uitvallen. Eerst wat meer uitleg.
De modelspoorbaan staat het huis naast mij bij mijn kleinkinderen en om thuis te kunnen werken tracht ik op mijn bureau PC het programma en de data te instaleren. Dit voor de eerste reden (uit gemak) maar vooral om mijn gegevens te bewaren en niet te moeten herbeginnen indien er iets moest gebeuren met de actuele PC.
Ik heb dus het programma geinstalleerd op de PC maar bij het opstarten kreeg ik een bericht (Laufzeitfehler '13' - Typen unverträglich). Na zoeken dacht ik eraan dat bij het eerste oàpstarten de originele CD van de engelse versie in de PC moest zitten. Na het verwijderen van het programma en weder installeren ervan geraakte ik bij het scherm om een naam te geven aan het project. Ik dacht dat de problemen voorbij waren maar niets was minder waar want bij het overzetten van de data kreeg ik telkens weer de fout melding. Na minstens 15 herinstallaties en heropstarten krijg ik nog steeds de foutmelding.
Weet iemand raad ??
Dank
Joseph BOSMANS