Zijn er onder ons ook gebruikers welke iets doen met BiDiB ?? of dit al reeds hebben toegepast op hun baan i.c.m. Windigipet ??
Zelf is mijn schaduwstation volledig aangestuurd met enkele BiDiB producten en het bevalt mij (zeker in combinatie van Windigipet) extreem goed.
mijn schaduw station stuur ik aan met de GBM-Boost een gecombineerde print welke zowel als Centrale en als Booster (4A) gebruikt kan worden. Hier zit een GBM16T aan vast welke 16 (railcom) tergmelders heeft ook hangt er nog een tweede GBM16T als slave aan vast voor nog eens 16 extra tergmelders.
via de BiDiB bus is er een LightControl aan verbonden, welke onafhankelijk 32 programmeerbare led uitgangen heeft (denk aan seinen en verkeerslichten of verlichting in huizen ed) ook heeft deze print 4 servo uitgangen en 16 300mA uitgangen voor gloeilampen of magneet artikelen. en dan nog 8 ingangen waar je diverse commando's mee kunt afroepen. Deze heb ik nog niet volledig aangesloten en ben nog druk bezig met het "leren omgaan" van de programmering.
Ook kan het systeem vrij gemakkelijk met apparaten zoals de TAMS en de INTELLIBOX overweg, dwz, dat de bestaande centrales aan het BiDiB netwerk kunnen worden verbonden zonder dat dit afbreuk doet aan beide systemen.
Windigipet en de BiDiB kunnen ook met elkaar over weg (vanaf versie 2012). zelfs zo sterk dat volgende week versie 2 van de firmware voor het publiek vrij komt, maar nu al naar de diverse software heren (o.a. Windigipet) is gestuurd om de veranderingen in hun software te kunnen verwerken. Ik hoop dan ook op een spoedige komst van een WDP update
Ik ben erg enthousiast over het concept en de backfeed / ondersteuning op de fora.
Dat lijkt sprekend op de OC32 van Leon van Perlo.
Die WDP update komt ook.Heb even geduld.
Dat is erg fijn als je een goede ondersteuning krijgt.Met vriendelijke groeten,Jan Stienstra