Autor Thema: Intellibox II  (Gelesen 7864 mal)

Offline Ronny Meuris

• Mitglied
  • Intellibox II - Windigipet 2012 - DCC digitaal
Re:Intellibox II
« Antwort #15 am: 29. April 2013, 20:39:18 »
HET WERKT!
Jullie raadgevingen en adviezen ter harte genomen, vanzelfsprekend natuurlijk en daarstraks naar de computershopgetrokken met mijn aktuele kabel, met het oog op een vervangende kabel mee terug te brengen.
Volgens deman in de computershop was erniks mis met mijn kabel, doch na het probleem te hebben voorgelegd, adviseerde hij me een herstelpunt uit te voeren op de PC, de eerder gedane downloads te wissen, en de verborgen updates van mijn PC uit te voeren. Zo gezegd, zo gedaan. Nadien opnieuw van UB de driver gedownload, IB verbonden met PC, WDP opgestart en een reset of een initialisatie uitgevoerd, en hop klaar was Kees.
Toch één opmerking, als ik op het groene icoontje van het digitaal systeem klik, krijg ik enkel de afbeelding van de IB II te zien, doch de verklarende teksten die daarbij horen en die ik eeerder wel bij IB I zag, worden niet getoond.
Is er hier een verklering voor?
Aan allen die de moeite hebben genomen, te reageren op mijn bericht,hartelijke dan voor de steun en support.
Groeten
  • Win-Digipet-Version:
    2012

jlt

• Gast
« Antwort #16 am: 29. April 2013, 22:33:59 »
Hallo Ronny,

He,he, eindelijk is het gelukt. :D

Het lag dus duidelijk aan je PC.
Zo, dan ben je goed geholpen door de man van de computershop.

Met betrekking op jouw vraag omtrent Systeemstatus.
Ik denk dat wanneer je de IB II opstart dat dan het groene knopje aangaat en de tekst van de parameter wordt weergegeven. En anders druk je op het knopje initsystem dan gaat WDP zoeken naar de verbinding met IB II en dan hoort het in principe de parametrs weer te geven.

Succes,

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra

Offline Ronny Meuris

• Mitglied
  • Intellibox II - Windigipet 2012 - DCC digitaal
« Antwort #17 am: 30. April 2013, 09:12:48 »
Hallo Jan
dank voor je reaktie hoor !

Nee, de parameters van de IB II worden niet weergegeven, ook niet na aanklikken van het knopje'Init System'.
Ik heb nu wel een Engelse versie in gebruik, na de update naar versie 2009.11.25.230.
Doch, ik vermoed niet dat de engelse versie daar iets mee te maken heeft.

Groeten
  • Win-Digipet-Version:
    2012

jlt

• Gast
« Antwort #18 am: 30. April 2013, 09:58:16 »
Hallo Ronny,

Ik ging er vanuit dat je Duitse versie had.
In de Engelse versie is inderdaad ook een Update.
Maar daar heb ik geen inzicht in.

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra