Heren,
Naar aanleiding van onze geslaagde laatste WDP meeting heb ik een schone project versie van ons mooie demo project gemaakt, zodat we allemaal (voor wie dat wil, je kunt ook de oude blijven gebruiken) weer met de zelfde versie verder kunnen de volgende keer. Ik heb deze DeMeern 2.0 gedoopt omdat we al allerlei 1.x versies hebben
Wat heb ik gedaan:
1. de WDP versie geschoond:
- alle ZFA, mutti ruft, STW etc eruit gehaald omdat deze door de vele tests en probeersels onoverzichtelijk waren geraakt.
- alle nog ontbrekende FS erin gezet en gecontroleerd (ik denk iig dat ik alles heb).
- alle RMK lengtes erin gezet.
- RMK 33,34 eruit gegooid (zie forum, post Jan).
- alle IZNF dedefinieerd (zonder steeds rmk 0 voor de niet gemelde stukken in de baan maar dat is ook niet nodig, WDP kijkt steeds vanaf start melding wel gedetecteerde stuk).
- her en der wat onvolkomenheden weggepoetst.
- de TAMs erin gezet alleen ik weet niet wat de juiste COM poort is, dat moet dus nog.
2. De grootte van de zip.file beperkt (zodat het makkelijk uit te wisselen is) ,door:
- alle oude ZFA bestanden en andere meuk eruit te gooien.
- veel locplaatjes weg te gooien en andere bilder sterk in grootte te reduceren door de resolutie te verlagen. De locs van Hans heb ik in de vitrine gezet zodat we deze weer kunnen gebruiken indien nodig.
Van 16 nu naar 1.6 Mb dus dat scheelt, in ieder geval weer hanteerbaar en mailbaar nu.
Volgens mij zijn de logische volgende stappen:
- volgende keer TAMS aansluiting met PC testen, uitzoeken welke COM poort en met de hand rijden
- de nummers van de seinen erin zetten (die staan nu nog allemaal op 0)
- de eigen loc goed inijken
- in september was er vraag over gebruik tellers in combinatie met pendelbaan daar zal ik iets voor de volgende keer voor voorbereiden, ik heb nu toch geen eigen baan dus zeeen van tijd ...
- en zo leuk verder ...
Groet
Ronald