Een zeer uitgebreide reactie Eric. Heel veel dank daarvoor maar helaas snap ik er niets van. Wat dat betreft ben ik a- technisch wat dat betreft. Ik had destijds al de grootste moeite om de ECoS i.c..m. WDP werkend te krijgen. Uiteindelijk wel gelukt maar vraag niet hoe. Nu weer nieuwe ontwikkelingen ala LS erbij. Onvoldoende aansluitingen op de pc zo het lijkt....wat mij betreft hier nog veel te leren maar besef ook dat dit buiten WDP bestek valt.
Dank in elk geval en groet, Hans
hans,
dat begrijp ik .... het was ook een vraag aan jan , daar jij ja stelde genoeg USB poorten te hebben.
net zoals je een verdeel doos hebt voor stroom, zijn die er ook voor USB en Internet ( lees ethernet)
echter gezien de signalen allemaal anders.
jij hebt zoals ik het lees, je ecos rechtstreeks op je laptop aangesloten. dit hoor ik vaker en dat is naar mijn mening niet de makkelijkste oplossing. er zijn veel stappen te nemen alvorens het werkt.
maar het werkt natuurlijk wel.
ik ga eens kijken op de LS site hoe het nu zit met de USb aansluiting, want afgelopen zaterdag was juist een van de punten dat het apparaat met Internet verbonden moest zijn, wat achteraf niet zo bleek te zijn.
ik ga je helpen hiermee als je dat wilt, want het is alles behalve moeilijk als je de materie begrijpt, jij hoeft die niet te begrijpen, als het maar gewoon werkt bij je....
kortom ... geen paniek, het komt allemaal goed.
grtz
eric