Beste Bas en Eric,Het rijden met een loc + stofzuigerwagen is anders dan met een functie rijtuig dat stil staat.Ik heb een stoomsneeuwruimer, die door een loc geduwd wordt, die ook div. functies heeft, die ik wel kan laten werken, via een profiel omdat die een rijweg gebruikt. Een stil staand rijtuig natuurlijk niet. En daar zit nu het probleem. Ik heb dat zoals in mijn begin van dit draadje verteld, opgelost, maar dat is niet zoals het in mijn ogen zou moeten gaan. Via de stelwerker gaat het ook niet, ook hier heb ik van alles geprobeerd, daar mis ik dan de functie If-Then. De Beta-testers kijken er nu na en zij komen misschien met een betere oplossing.Met groet, Henk******* mij is het inmiddels duidelijk, grappig dat zoiets niet al veel eerder naar boven is gekomen******Naar mijn mening een kwestie van een nieuwe definitie in de software toevoegen.Eric
wat ik mis in Windigipet is dat je functies van een loc of rijtuig direct kunt aansturen met de STW.
Wat is de stand van zaken van het zelfstandig functioneren van de 49965 van de Baan onderhoud wagenKan dit met macros ?