Hallo Henk,
Bedankt voor het meedenken ....
ik vind die oplossingen in een wagon nu net niet wat ik wil. Vorig jaar heb ik ook een zeer gangbare Wifi Camera in een lok gebouwd en dat ging allemaal prima. enkel de kwaliteit van deze camera's liet erg veel te wensen over. Ook zijn deze camera's rond de 15 mm ... en ze zijn er ook van rond de 10mm wat perfect past in een lok.
Mijn wens is een hele kleine camera in een lok, vrij storingsvrij , en niet met memory kaartje of wat dan ook. gewoon meteen het beeld via een ontvanger op mijn computer.
ze zijn te krijgen, alleen kan ik maar nergens een adres vinden waar je ze kunt kopen. Op e-bay staat op dit moment een setje voor 189 euro. Digirails verkoopt ze ook voor 249 euro.
Een dergelijke set met extra kleine Kamera kost ongeveer los rond de 80 euro. alleen de grote vraag ... waar ?
Waarom in een lok ? gewoon om via de decoder de Camera aan en uit te kunnen zetten, licht aan te kunnen zetten in een tunnel of donkere delen, het makkelijk opladen via de rails en natuurlijk omdat het gewoon in een lok veel leuker is als in een wagon :-)
grtz
eric