wat bedoel je precies met " oude versie geplaatst " ?en wat bedoel je met " het moeilijk is (wordt) om WDP te promoten "
Dus een groot spandoek achter ons is een must.
Hallo Erik,Zitatwat bedoel je precies met " oude versie geplaatst " ?en wat bedoel je met " het moeilijk is (wordt) om WDP te promoten " Als ik wijzigingen doe die kunnen ingrijpen in een werkende versie van WDP dan sluit ik WDP even een keer af dan heb ik een copy van een goed werkende versie en die kan ik dan later zo weer terug laden.Ik bedoel daar mee te zeggen dat het moeilijk is om "voorbijgangers" te laten zie in 1 oog opslag dat we met WDP werken. Als je een scherm laat zien met een baan en daarop de tekst WinDigiPet dan ziet men dat niet.De "voorbijganger" is gefocust op het sporenplan en het zal hem een worst wezen waar het mee gemaakt is.Ook zijn de mensen gefocuste op wat ze op dat moment graag willen zien, zo was ik daar met een nieuwe draaischijf elektronica gekoppeld aan WDP. Weet je wat de meest voorkomende vraag was "welke draaischijf heb je gebruikt" want hij draait zo mooi rustig.Dus een groot spandoek achter ons is een must.mvrgr Bob