Autor Thema: 13-december Beurs in Houten WDP demonstraties.  (Gelesen 4273 mal)

jlt

• Gast
13-december Beurs in Houten WDP demonstraties.
« am: 24. November 2014, 19:43:23 »
Hallo Allemaal,

Op 13-december 2014 is in Houten een beurs georganiseerd waarbij 1 hal (4000 m²) dat alleen  voor Digitale modelbouw besturingen wordt gereserveerd. De andere hallen zijn toegankelijk voor de bekende nieuwe en tweedehandse modelbouw artikelen.

Het adres is:
Expo Houten
Meidoornkade 24
3992 AE Houten

Zie informatie onder.
http://www.modelspoorbeurs.nl/houten-digitaal/

Wat is daar speciaals aan.?

We hebben in Nederland verschillende gebruikers die met WDP werken.
In deze beurs is voor ons voor de eerste keer dat wij compleet alle demo spoorbanen en module spoorbaan kunnen presenteren.
Module spoorbaan van BCN uit Rijswijk dat een lengte heeft 16 Meter HO spoor met als onderwerp Den Haag (het koninklijke stallen!) voorzien van treinen en trams. En natuurlijk met WDP bestuurd.

Voor verdere informatie:
http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=70878.0

Uit onze gebruikersgroep Culemborg hebben we de demo baan afgebouwd die de WDP basis principe weergeeft. Deze demo baan wordt ook aan het publiek gedemonstreerd. Vier locomotieven worden daarbij gebruikt.

En onze WDP gebruiker Bob Vermeulen met zijn N-spoor een Betriebswerke met draaischijf (PICommIT).
Hij heeft deze baan volgens de Duitse stoom spoorwegen principe de water vulling, damp afblazen, as verwerking, e.d. worden gedemonstreerd.

En dan Jan zijn demo baantje waarbij drie locomotieven compleet volautomatisch worden aangekoppeld en afgekoppeld.

Al deze 4 verschillende demo’s geven we het publiek demonstraties als hoofd thema Gebruikersgroep WDP.
BCN met zijn creativiteit, demo spoorbaan Gebruikersgroep WDP voor beginners, Bob zijn Betriebswerke als gevorderde en Jan met zijn Loc besturing voor expert.
We laten het publiek zien wat WDP kan, creativiteit, beginners, gevorderden en Expert.

We zitten gezamenlijk in Stand C5 en C16 met een totale lengte van ongeveer 25 meter.

Wij nodigen jullie allen uit om naar Houten te komen, bij deze Hartelijk welkom.

Hartelijke groeten,

Namens het Team Gebruikersgroep WDP.

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Re: 13-december Beurs in Houten WDP demonstraties.
« Antwort #1 am: 24. November 2014, 23:30:21 »
Hallo Jan,

Ik heb mijn deelnemerspas nog niet ontvangen :-)

Grtz

eric
Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

jlt

• Gast
« Antwort #2 am: 24. November 2014, 23:56:38 »
Hoi Eric,

Heb je dan voor opgegeven aan Ronald?

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #3 am: 25. November 2014, 00:15:01 »
Hallo Jan,

ik was de smileys vergeten :-)

nee, het was een grapje. ik heb alleen een schriftelijke bijdrage geleverd aan het hele project. meer was voor mij gezien de afstand niet te realiseren.

grtz

eric
Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:

jlt

• Gast
« Antwort #4 am: 25. November 2014, 11:00:24 »
Hallo Eric,

Oeps. ;D

Begrijpelijk mede door de grote afstand.

Dan zien we je op 13-dec a.s. in Houten. :D

Dan mag je lekker bovenop Bob zijn draaischijf gaan zitten.
Sterk genoeg. :D

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #5 am: 25. November 2014, 14:16:31 »
jan,

Het zal tijd worden :-)

Ik wil nu eindelijk wel eens zien wat al dat werk heeft opgeleverd. Heb zelf met de verschillende opties gestoeid en tot nu toe niets bevredigends. Van LDT DS Decoder tot aan de Turntable controll.
Alles laat de schijf wel draaien, maar tot nu toe niets wat ook echt werkt zoals ik het zou willen.

Zoals reeds met je besproken, de oplossing die werkt en aan alle wensen voldoet kost mij 275 euro per schijf ... dat is in mijn railplan een behoorlijke aanslag :-)

Ik zie jullie allemaal in Houten !

grtz

eric
« Letzte Änderung: 25. November 2014, 14:19:12 von rocofan »
Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration: