Als ik het zo leest, weten jullie meer dan ik.
Meestal kost de nieuwe versie ca 100 euro
Zitat von: Modelspoorbarry am 21. Dezember 2014, 12:59:09Wat betreft de CD-speler: het is ook mogelijk om programmatuur uit te brengen op een beveiligde USB-stick. Dat werkt hetzelfde als met een CD: de USB-Stick is voorzien van een kopieerbeveiliging en zonder de beveiligde stick geen toegang tot het programma. Daarmee is meteen het probleem van wel of geen CD-speler opgelost. USB-aansluitingen zijn er tegenwoordig altijd.USB datadragers (USB-Stick b.v.) zijn door kwaadwillende eenvoudig van wat voor soort beveiliging dan ook te ontdoen.De CD/DVD beveiliging zit niet in de software maar in de fisieke schijf zelf, en is niet door een ieder te reproduceren, zonder link te investeren.Thomass
Wat betreft de CD-speler: het is ook mogelijk om programmatuur uit te brengen op een beveiligde USB-stick. Dat werkt hetzelfde als met een CD: de USB-Stick is voorzien van een kopieerbeveiliging en zonder de beveiligde stick geen toegang tot het programma. Daarmee is meteen het probleem van wel of geen CD-speler opgelost. USB-aansluitingen zijn er tegenwoordig altijd.
Bob,Dat is in het verleden.Vaak horen het van tevoren dat ongeveer het bedrag wat je noemde.Ik hoop het voor je, maar eerlijk gezegd, weet ik echt niet wat dat wordt!!!.Het gaat hierom dat we nog geen officieel prijs van hebben ontvangen.Laten we niet gek maken als we het nog niet weten.Het blijft bij mij speculaties.Daar moet ik eerlijk in zijn, ik weet het niet.
Als het duurder wordt, ga ik weer terug naar Traincontroller :-) zet ik mijn versie te koop en dan maar minder funktionaliteit en een USB stick als beveiliging ...
Nou, ik heb met mijn vraag wel een discussie op gang gebracht!
Ook dank voor de woorden van welkom. Ik zal me ook maar eens voorstellen, binnenkort. Doe ik dat hier of is daar een andere afdeling voor? Een nieuw draadje misschien?
Hoe komt het trouwens dat in het forumoverzicht de titel van dit draadje niet vet is gedrukt?
Behalve automatisch omlopen dan, dat kreeg een andere gebruiker van TC niet voor elkaar.
Nou, ik heb met mijn vraag wel een discussie op gang gebracht! Heeft WDP meer functionaliteit dan TrainController?Ik meende dat de Gold-versie zowat alles kan wat je kunt bedenken.Behalve automatisch omlopen dan, dat kreeg een andere gebruiker van TC niet voor elkaar.Mvg,Henk
Alfa tester