Heb ik het goed gezien dat het invoerveld binnnen de profielen waar alle Kontaktereignisse kunnen worden bewerkt nu ook een andere look heeft ? de look zoals binnen de makro editor ? zie de afbeelding.Links staat de profiel editor en dan rechts het invoerveld ?
Het gaat dus nu directer en duidelijker dat elke stap ook direct wordt uitgevoerd
P.s: Even specifiek voor Henk v.d. Oosterkamp. Henk in dat filmpje zie je de rijtuigen apart aan en uit schakelingen. Deze Makro kun je die werkwagon waarbij allerlei geluiden en functies kunt bewerken!. Je gekoesterde wens is uitgekomen.
Is er al eens in de V2015 versie een makro conversie gedaan van een V2012 makro ? omdat de oude makro's meer een soort van Opname waren en je in V2015 alles handmatig kunt vastleggen op tijd of afstand.Ik heb niet veel makro's , dus mij maakt het niet zovee uit. Maar vroeg het me gewoon af.
Kan iemand mij even het licht doen laten zien ?Wat betreft deze nieuwe look van de Profiel editor ... heel mooi ... maar zomaar een hersenspinsel ...waarom de gehele profiel editor ook niet zoals de makro editor opzetten.Oftewel een profiel kunnen aanmaken op bv een FS, RMK, MA of zelfs op basis van een schakelaar of teller ?nu hangt een profiel altijd vast aan een FS en dat kan toch ook zonder ?
Wacht even rustig af tot dat je alles compleet ziet bij de volgende aankomende filmpjes.