Autor Thema: Update 2015.1  (Gelesen 2796 mal)

jlt

• Gast
Update 2015.1
« am: 07. März 2016, 21:15:09 »
Beste WDP gebruikers,

Er is een nieuwe update uitgekomen, de versie 2015.1
Zie bijgaande info.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=74626.0

Die is onder Download te downloaden en niet via StartCenter!!.
Zie onderstaande link.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?page=menu_de_0701_01_00_page_downloads2012

Dit geldt voor de Small versie en de Vol versie.

Heel veel succes.

« Letzte Änderung: 17. März 2016, 17:07:44 von Jan leendert »

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Re: Update 2015.1
« Antwort #1 am: 15. März 2016, 13:20:14 »
alles zonder problemen kunnen updaten !

wel opletten dat Startcenter of WDP afgesloten is alvorens de update te starten.

Het is een ruwe update, oftewel enkele bestanden worden gewoon vervangen ( overschreven) dus mag het programma niet openstaan.

Daarna heb ik ook via het startcenter weer de laatste standaard updates binnen gehaald.

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

Online Hans Biere

• Senior-Mitglied
  • Carpe diem
« Antwort #2 am: 15. März 2016, 22:10:41 »
Er is een nieuwe update uitgekomen, de versie 2015.1

Hallo Jan,

update lijkt bij mij 100% te zijn gelukt. Als versie geeft WDP bij mij aan 2015.1.32 - 32

In het startcentrum staat onderaan: Versie 2015.1.17

Groeten,

Hans

Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2021.2d 25 - 32
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ECoS 2 ( v 4.2.14 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    ASUS GL702V; Intel CORE i7; Windows 10

jlt

• Gast
« Antwort #3 am: 16. März 2016, 09:46:03 »
Hallo Hans,

De update nummer is geheel correct en betekend dat zowel de Start als het hoofdprogramma is geüpdate.

Wat Eric aangaf is ook correct!.
Men dient het programma alles afgesloten te zijn en het Update pakket onder WDP C/. map opslaan en aanklikken.
Dan opent een menu waarbij extrarieren indrukken en klaar is de update.

Veel succes.

Offline DeMooij

• Junior-Mitglied
  • nl
« Antwort #4 am: 16. März 2016, 10:26:01 »
Hallo, de upgrade op mijn computer waar ik internet aansluiting op heb is gelukt. Hierop gebruik ik alleen de bureauversie. Maar hoe krijg ik de upgrade op mijn computer bij de trein? Ik heb hier geen internet aansluiting.
Via een stick het project in ZIP bestand op de computer bij de trein geladen, maar dan krijg ik een boodschap dat WDP 2015.0 nodig is en kan dus niet het nieuwe zip bestand daar gebruiken.

jlt

• Gast
« Antwort #5 am: 16. März 2016, 10:53:06 »
Hallo DeMooy,

Allereerst van harte welkom in de Nederlandse WDP forum.

1- Als je geen internet aansluiting hebt, dan neem je een ander computer die wel een internet aansluiting heeft 
    en dan download je de update versie 2015.1 in je memstick bijv.

2- met die gedownloade memstick ga je naar de niet aangesloten internet Laptop c.q. PC en installeer die
    update versie onder de map WDP C/: en extrarieren. Dan is dit het eerste stap voor de volledige update.

3- Bij de Buro versie opstarten gaat WDP zich vrij geven om te doen wat je wil.
    Bij de treinbaan opstarten dien je de versie 2015 die je hebt gekocht (Small is geel en Vollversie is rood) de
    USB stick in je laptop of PC aan je USB poort in te zitten.
    Dan zal de treinbaan met de aangemelde centrale activeren.

P.s: Als je de USB WDP stick 1 maal in de USB laptop of PC is ingestoken, dan heb je 5 dagen zonder USB
          stick ermee werken met WDP. Iedere keer vraagt WDP naar de originele programma data's die   
          gekoppeld zijn van de gebruiker. Ikzelf steek altijd mijn Vollversie in de USB poort van mijn PC.

Offline DeMooij

• Junior-Mitglied
  • nl
« Antwort #6 am: 16. März 2016, 12:43:23 »
Hallo Jan Leendert, bedankt voor de welkom. Ik heb de upgrade op stick gezet en geladen in mijn computer bij de trein. Daar staat de upgrade nu ook. Hartstikke bedankt voor de goede uitleg en snelle reactie.  groeten Lex de Mooij