Autor Thema: Rondjes rond de kerk ( Hoogoven ) rijden  (Gelesen 2639 mal)

Offline Peter R.

• Senior-Mitglied
Rondjes rond de kerk ( Hoogoven ) rijden
« am: 22. Mai 2016, 12:50:45 »
Ik heb voor Ho een klein baantje 160 x 300 cm met veel opstelsporen. Deze worden door een teller aangestuurd. Om wat langere treinritten te krijgen, laat ik treinen herhaald ritten maken. Dit deed ik met treinrit met vervolgrit voor 2 ronden en voor 4 ronden met treinrit met vervolgrit – tweede treinrit met vervolgrit. Het bezwaar was echter dat de treinen door de iZNF bij de stopplaatsen langzamer gingen rijden en bij de 4 ritten zelfs tussendoor stopten. In het gebruik aanwijzing staat dat je ritten kunt herhalen zonder stoppen. maar hoe niet duidelijk |
Maar ja ik had wel eens gehoord dat er ook Aansluit- ritten bestaan ,hier maar eens  mee proberen. Filmpje Win-Digipet für Experten | Teil 1 - Anschlussfahrten in der ZFA bekeken. De filmpjes zijn voor beginners zeer instructief.
De vervolgritten vervangen door Aansluit- ritten. Voor de rit die 4 maal moest ,de treinrit gemaakt worden met drie op elkaar aansluitende Aansluit- ritten. Uitproberen de rit reed viermaal rond, alleen niet op het juiste tijdstip. Gaan rijden met het logboek erbij ,daar herkende ik de ZFA actie. Teller beperkingen op de  Aansluit- ritten aangebracht en alles rijdt op het juiste tijd stip.
Op naar de nieuwe uitdaging de draaischijf
Groetjes
Peter R. van den Haak

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
« Letzte Änderung: 23. Mai 2016, 07:41:50 von Peter R. »
Deelnemer Windigipet Gebruikersgroep Nederland
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: Premium Edition Windigipet 2021
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin CS3 ,LDT-HSI-88-USB / μCon-Railspeed Baan thema kolen en staal tijdperk III DB Verzamelt Marklin 1950 - 1960
  • Rechnerkonfiguration:
    HP Omen 25"  |  i7-8700 | 16 GB | 256Gb SSD | 1TB HDD | Win10

Offline Ronald Meijer

• Senior-Mitglied
    • You Tube kanaal Arnhegen
Re: Rondjes rond de kerk ( Hoogoven ) rijden
« Antwort #1 am: 23. Mai 2016, 11:40:50 »
Peter

Goed te horen dat het werkt !

Groet

Ronald