en past het verdere remverloop dienovereenkomstig aan. Was b.v. de lok bij het bereiken van de tweede TM in het iZNF sneller als hij zou moeten zijn, zal WDP die Lok in het verdere verloop sterker afremmen.
De remvertraging in de decoder in CV4 is gedeactiveerd (ofwel 0 of 1 afhankelijk van de decoder)
Doet hij dat echt voor elke lok op elke RMK telke maal berekenen en opslaan?
Dat zou inhouden dat ik dus een lok geen remweg hoef te leren want WDP doet dat zelf en dat de remcorrectie ook niet noodzakelijk is om te testen. WDP zou dan na bv een 1/2 rijden alle remwegen per RMK berekend hebben.!!
@Stefan: in je document schrijf jeZitatDe remvertraging in de decoder in CV4 is gedeactiveerd (ofwel 0 of 1 afhankelijk van de decoder)Kan je daar wat meer over kwijt welke decoders en waarom is er verschil (je bent ook N spoorder en dus mogelijk alleen voor N-spoor interessant om te weten)
en eventueel CV 5, op de waarde nul of 1 te zetten.
Op het Duitstalig deel van dit forum wordt alom door de afhandelaren als eerste actie aanbevolen om tot een goed resultaat te komen in combinatie met iZNF
Ten tweede regel ik CV5 direct direct op de decoder zodanig dat hij de max snelheid heeft die ik op de baan wil rijden met de lok en niet de snelheid die hij in 1:1 kan rijden. Met andere woorden een lok kan 1:1 200 km/ uur rijden maar op mijn baan rij ik max 100 met die lok, dan regel ik max 100 in want dan is de 100km/28 stappen mooier verdeeldDat is met name een groot voordeel voor loks die in het lage snelheid bereik dan een mooiere verdeling hebben.