Beste Antoon,
Ik gebruik WDP Premium 2018.0b verderop in de regel staat "Versie 2018.0.30".
Helemaal correct.
Aangehecht heb ik mijn baanplan maar dan nog zonder rijwegen etc. Wellicht dat dit kan helpen bij het opsporen van enkele zaken.
Dit is niet nodig, daar ik al van je vorige project al gevonden hebt, wat er aan de hand is. Zie onder mijn uitleg.
Ik heb 1 maal een reparatie met de camera gedaan: Camera aanklikken, shift indrukken, muis naar startblok en klikken daarna muis naar doelblok en klikken.
Ook hier geen commentaar geheel correct uitgevoerd.
Ik heb eerst 2012 small en 2015 small gehad sinds de versie 2018 heb ik de premium versie
Hier zit de bottlenecks. Zie uitleg.
Eerder, heb je in de onderstaande thema waar Sven je geholpen te hebben, blijkt dit alles om die K1 incident te gaan. Wat de anderen van mening is toegedaan, is van ander aard, omdat die van PE2015 naar PE2018 zijn overgestapt en een andere incident zijn vastgesteld (Daar zijn wij van op de hoogte, en dit wordt dus ook in nader bepaalde tijd een nieuwe update vrijgegeven).
www.windigipet.de/foren/index.php?topic=79533.0In jou geval is dat van small 2012, 2015 en overgestapt naar PE2018.
Ik heb de 2012 smal versie een rijweg geconfigureerd en daar zit die K1 als geactiveerd aanwezig.
In de 2015 is jou baan ontwerp meegegaan naar de 2015.
En van de 2015 small naar PE2018.0b.
Er is dus in jou geval blijkbaar die K1 incident overgenomen in de 2018 project.
Tevens heb ik de small 2018 naar PE2018 een rijweg aangemaakt en die hebben dat
niet die K1 activering!.
Dit is geen ramp!.
Uit jou Rijwegen-Editor zag ik dat je 3 rijwegen had gerepareerd, en daar waren de K1 incident volkomen inactief. Dat is een rijweg die op de correct manier is gerepareerd.
Uit jou eerste baan project heb ik diezelfde rijweg die in regel 18 in de ZFA, een nieuwe rijweg aangemaakt via Rijweg-Assistentie. Zie twee screenshot waarvan de eerste, de oude rijweg waar de K1 is geactiveerde.
En de tweede screenshot de nieuwe rijweg waar de K1 niet is geactiveerd!.
Zet ik die nieuwe rijweg, als vervanger voor de oude rijweg in ZFA regel 18, dan loopt die nieuwe rijweg probleemloos zijn gehele ZFA programma door en afmaakt.
Daar is een simpel snelle oplossing voor, om jou rijwegen die in de Rijweg-Editor zijn aangemaakt met de Camera, zoals je die ook eerder hebt uitgevoerd, en op alle rijwegen te repareren. Dat reparatie vorm houdt in dat je
niet hoeft te wijzigen in jouw ZFA programma, daar WDP kijkt naar de ID waarden van een rijweg die in de ZFA zijn opgenomen en vast houdt. Dan ziet de ZFA op de juiste manier en overzichtelijk het traject af.
Nieuwe rijwegen aanmaken doe je pas als alle
bestaande rijwegen zijn gerepareerd.
Ik hoop je van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
Jan