In het spoorplan - Editor met name de Magneet artikel instellingen zijn wat lay-out wijzigingen aangebracht.
Bedankt voor het bericht.Ik heb inmiddels WDP 2018_1b geïnstalleerd.Echter de optie om in de loc databank een kopie te maken zie ik niet.Is dit al opgemerkt?gr. Jacques
Hallo Jan,Ik zie het volgende:WIN-DIGIPET Premium Update 2018.1b[font=]- Build 2018.1.0.33 - vom 02.04.2019[/font][font=&]- Nur für Version 2018 Premium Edition mit dem Original roten USB-Stick und der Aufschrift "2018 Premium Edition"[/size][/font][font=&]Deze release is ook door de WDP update automatisch bij mij ingelezen.Doe ik iets verkeerd?gr. Jacques.[/font]
Dag Jan,bij mij gaat er kennelijk iets niet goed. Ik daar op het Duitseforum melding van gemaakt. Een Watchdog melding die mij niets zegt. Ik heb deze functie nooit gebruikt en krijg nu bij telkens opstarten deze irritante melding. Ik hoop dat er wat aan te doen is.Groeten, Hans
Er is nu een 2018.1b versie uitgekomen (vanaf 15.30 uur).Even opnieuw die Update 2018.1b installeren.
Hallo,zojuist zoals aangegeven door dr. Peterlin opnieuw de updates bijgewerkt.het probleem met het maken van een kopie van de loc data is er nog steeds.gr. Jacques.
Ik heb kennelijk, bij vergissing en wat volgens hem bij veel gebruikers gebeurt, per vergissing ooit een Watchdog gedefinieerd. Heb dus de betreffende DAT file verwijderd en "probleem" opgelost.