Autor Thema: Loc keert vroegtijdig terug in eensporig traject in de Treindienstleider  (Gelesen 2712 mal)

Offline John vd Ploeg

• Senior-Mitglied
Hallo WDP vrienden,

Ik heb een vraag over een eensporig traject in de Treindienstleider die ik heb gemaakt in een (simpele) banenplan.
Van de twee die ik heb ingevoerd werkt er maar 1. Continu keert een trein (Arriva Spurt) bij rijweg 016>015 weer terug naar het einde en weer terug.

Zou iemand eens willen kijken in mijn banenplan met hopelijk een oplossing?
Alvast vriendelijk bedankt.

Groet
John

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
  • Win-Digipet-Version:
    2015

Offline Rupert van Swol

• Senior-Mitglied
  • Model trains? it's a life time journey
Hallo John,
Ik heb even gekeken naar het wdp2015 bestand.
Zo te zien klopt de opbouw van de door jou genoemde rijweg niet, zie handleiding hoe het hoort.
Regel is dat de trein van SEIN naar Sein rijdt dus 1 blok uit en het volgende blok IN en dan opvolgende.
Om het inzichtelijk te maken heb ik twee scherm knipsel  1 zoals jij het ingevoerd hebt. De andere is zo als het de wizard het maakt.
Verder zie ik ook dat de sommige bezetmelders 14,15, 16,17,geen lengte hebben , de rest heb ik niet nagelopen.
verder heb ik niet gezocht eerst moet de basis goed zijn .
Succes.
R van Swol

Zu diesem Beitrag gehören 2 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
  • Win-Digipet-Version:
    Win-Digipet-Version: 2021.1.13
  • Anlagenkonfiguration:
    2-Leiter, Lodi Rektor; 3x Lodi Booster; Lodi LX  S882.+ 8x Lodi GBM8v2, Lodi S88 CM + 2x Lodi RM16+; Lodi Shift +8x DW-DC+4x 16-SD-DFL, Lodi Con
  • Rechnerkonfiguration:
    IntelNUC8i7HVK /32GB Ram /Radeon™ RX Vega M GH /Windows 11 Profi edition

Offline John vd Ploeg

• Senior-Mitglied
Beste Rubert,

Vriendelijk bedankt voor het kijken en jouw advies ik ga ermee aan het werk.

Groet John
  • Win-Digipet-Version:
    2015